Alla inlägg under november 2011

Av Emilia Holmberg - 24 november 2011 10:33

Heeej.!


Förlååååt för mitt obloggande. :( Idag har jag inte varit i skolan. Just nu sitter jag på min mammas kontor.

AA ska snart åka till min mommo och äta lunch.

Detta inlägg blev kort.

Hej dåå.


Med kärlek/ Lilla-Emmy

Av Emilia Holmberg - 17 november 2011 15:57

Hejsan.!

Hoja vad man är trött asså. Jag ska till min fammo och äta snart .Idag i skolan var det sådär våran fröken kom tillbaka idag.:( Detta inlägget blev kort.



Hej då.


Med kärlek, Lilla-Emmy

Av Emilia Holmberg - 16 november 2011 13:45

Heeej.!!


Jag är i skolan datasal just nu. Idag har det varit ganska roligt i skolan. Vi hade vikarie(stavning).


Vi hade en som heter Joakim. Han är jätte rolig.


Måste gå nu..


Kommer blogga mer sen.



Men kärlek, Lilla-Emmy

Av Emilia Holmberg - 15 november 2011 18:31

Heeeej.!!


Förlååt mitt obloggande. Från och med nu ska jag förska att blogga varje dag. Idag fyller min lillasyster år. Asså förra fredagen så var jag och en kompis på ett disco på raggarklubben. Jag och hon hade jätte tråkigt. Hoja att man slösade pengar på att gå dit. Asså det SÖG . Ingen vågade dansa typ. Jag och min kompis satt bara i en soffa och pratade med varadra .

Hoja, det var inge roligt. Sen var det dans tävling dära( Musik stopp) Jag kom 2:a. Priset var en jätte ful FAB mössa,en ficklampa och en bradsnaion nyckelring. Ettans pris var en liten godis påsen, en mössa, ficklampa och en nyckel ring. Treans pris var en mössa och nå mer.  Men nu ska jag glömma det dära nu går vi in på denna dagen istället.

MMM vad det kommer bli gott me tårta .

Min mobil har gått paj igår. Så jag fick en låne tellefon och det var en lika dan som min tellefon.

Hoppas att den inte gå att laga för då kommer jag få en ny. Min mobil suger asså. Jag kan berätta vad som hände me den. Jag var i skolan och jag och min kompis skulle kolla på en vidio som vi hade gjort och då börjaden att sjorva och då slog jag av den. Sen slog jag på den för att titta om det hjälpte men det gjorde det inte. Då slog jag av den igen och då gick den inte att slå på . Den var full laddad till och med. Så då åkte vi in till Telia. Dom försökte att ladda den men det gick inte så då skulle då skicka in den på lagning. Hoja m jag saknar min modil även om den suger. Nu måste jag gå. Kommer blogga om en liten stund.




Hej dåå.


Med kärlek/ Lilla-Emmy

Av Emilia Holmberg - 9 november 2011 18:10

Heeej..!!


Hoja vad man är trött idag asså..! Jag håller på att smälla av.!


Jag sitter hära hemma i soffan och tittar på tv och bloggar.


Asså vad min klass är jobbig. Dom håller på att reta mig för jag är kär i en som är 20 är och han jobbar på våran skola.

Typ alla är kär i han. Han är fan jätte snygg.



Måste gå nu..



Hej dåå.!!!


Kram / Lilla-Emmy.






Ps... Kommer blogga mer.

Av Emilia Holmberg - 9 november 2011 13:53

Heej.!!


Förlååt mitt obloggande..  Just nu sitter jag i skolans data sal..


Måste gå nu


Hej då.!!

Av Emilia Holmberg - 3 november 2011 10:05

Heeeej..!!

Förlååt att jag inte bloggade igår. Jag var med Alva & Lowa.

Vi skulle på ett Haloween Disco. Det tog en och helv timme för mig och Alva att sminka oss. Det blev jätte bra.. När vi var på det dära Discotet så skulle dom som hade fixat Discot utsätta en vinnare om den som hade läskigaste utklädsen.

Och gissa vem som vann.!!! Ja det var ju JAG. Jag blev jätte glad..

Idag ska jag vara med Alva & Lowa..




Hej dåååå..!!

Av Emilia Holmberg - 1 november 2011 21:00

Heeeej..

Förlååt att jag inte har bloggat idag. Jag har varit så himla upptagen..

Idag så har jag varit med Alva & Lowa. Jag har varit med dom hela dan idag.

Vi hade jätte roligt asså..  Imon ska jag på ett Haloween Disco.

Det är på min skola. Det är gymnasiet eleverna som har ornat det Discot.

Det kostar 50 kr att komma in. Men pengarna går till Gatubarn .

Jag ska gå me Alva, Lowa och Ella. Jag kommer klä ut mig till jävulen.

Jag har köpt saker till den. Jag köpte Horn( Man fick me ansiktsfärg) och

köpte en gaffel inte en som man äter me, Haha. 





Hej dååå.!!!

Kram/ Lilla-Emmy.




Ps.!! Kommentera mera och fråga.

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport tycker ni bäst om..
 Handboll
 Fotboll
 Innebandy
 Hockey
 Fridrott
 Ridning
 Gymnastik
 Skidor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards