Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Heeeeeej..!!

Av Emilia Holmberg - 31 oktober 2011 09:34

Heeeeej.!!



Åååå det är så skönt med höstlov..

Senare idag ska jag och min lillasyster gå på stan..

Det kommer bli roligt. Hoja jag vaknade halv 8 idag.

Men det var för att jag skulle säga hej då till min mamma.

Jag ska till min Pappa idag så då träffar jag hon inte på en hel vecka.


Ska snart gå och fika en maka eller så. Nu ska det bli skärpning på mig.

Jag måste bara blogga varje dag och flera inlägg varje dag asså..


Ni kan kommentera min blogg om ni vill. Jag vill gärna ha mer frågor..


Måste logga ut nu.


Hej dåå..




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Holmberg - 14 december 2011 17:13

Heeej.!! Idag var det min sista dag på bolagsskolan. Jag bjöd min klass på kladdkaka, Vanilj glass och grädde. Alla i kassen fick ta med sig godis. Vi tittade på film,Som heter Dum Dummre. Den är jätte rolig. Alla i klassen skrattade och  då var de...

Av Emilia Holmberg - 13 december 2011 14:42

Heej.!! Idag i skolan så var det Luciatåg. Jag och tjejerna i 4an var me. Först fick vi inte vara me i Luciatåget. Sen så pratade min mamma med musik läraren och sa att vi skulle vara med. Så då fick vi de. Ingen utom 2 hade Lucia kläder. Men vi ...

Av Emilia Holmberg - 13 december 2011 14:42

Heej.!! Idag i skolan så var det Luciatåg. Jag och tjejerna i 4an var me. Först fick vi inte vara me i Luciatåget. Sen så pratade min mamma med musik läraren och sa att vi skulle vara med. Så då fick vi de. Ingen utom 2 hade Lucia kläder. Men vi ...

Av Emilia Holmberg - 12 december 2011 18:55

Heeej.!!   Jag har nyss kommit hem från träningen.  Det var jätte roligt idag.! Imon kommer jag och Linn, Moa´och Alice. Det kommer bli super roligt.! Och på Trorsdag blire dubbelpass för oss. Det kommer bli lite jobbigt. 2 timmar sträck h...

Av Emilia Holmberg - 11 december 2011 14:08

Heeej.!!   Förlåååååååååt att jag inte har bloggat. Men det är så att jag har varit sjuk. Jag hade feber, svullen i halsen. Förra Fredagen var jag på sovaparty hos min kompis. Det var i hennes stuga. Det var jätte roligt dära. När vi kom dit...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport tycker ni bäst om..
 Handboll
 Fotboll
 Innebandy
 Hockey
 Fridrott
 Ridning
 Gymnastik
 Skidor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards