Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Emilia Holmberg - 31 oktober 2011 09:34

Heeeeej.!!



Åååå det är så skönt med höstlov..

Senare idag ska jag och min lillasyster gå på stan..

Det kommer bli roligt. Hoja jag vaknade halv 8 idag.

Men det var för att jag skulle säga hej då till min mamma.

Jag ska till min Pappa idag så då träffar jag hon inte på en hel vecka.


Ska snart gå och fika en maka eller så. Nu ska det bli skärpning på mig.

Jag måste bara blogga varje dag och flera inlägg varje dag asså..


Ni kan kommentera min blogg om ni vill. Jag vill gärna ha mer frågor..


Måste logga ut nu.


Hej dåå..




Av Emilia Holmberg - 31 oktober 2011 07:52

Heej.!!

Förlååt mitt obloggande dom senaste dagarna (förlååt).


I Lördags var  det jätte roligt. Jag och min lillasyster hade kalas på

Bowlinghallen. Det var så roligt.! Kan säga vad jag fick. Ett bästis haldsband,

Pengar, En jätte snygg tröja, En bok och jätte snygga örhängen, mm.


Måste gå nu .


Hej då. Puss å Kram/ Lilla-Emmy





Ps..... Kommer blogga varje dag nu..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport tycker ni bäst om..
 Handboll
 Fotboll
 Innebandy
 Hockey
 Fridrott
 Ridning
 Gymnastik
 Skidor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards