Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Heeeeeej.!!

Av Emilia Holmberg - 15 november 2011 18:31

Heeeej.!!


Förlååt mitt obloggande. Från och med nu ska jag förska att blogga varje dag. Idag fyller min lillasyster år. Asså förra fredagen så var jag och en kompis på ett disco på raggarklubben. Jag och hon hade jätte tråkigt. Hoja att man slösade pengar på att gå dit. Asså det SÖG . Ingen vågade dansa typ. Jag och min kompis satt bara i en soffa och pratade med varadra .

Hoja, det var inge roligt. Sen var det dans tävling dära( Musik stopp) Jag kom 2:a. Priset var en jätte ful FAB mössa,en ficklampa och en bradsnaion nyckelring. Ettans pris var en liten godis påsen, en mössa, ficklampa och en nyckel ring. Treans pris var en mössa och nå mer.  Men nu ska jag glömma det dära nu går vi in på denna dagen istället.

MMM vad det kommer bli gott me tårta .

Min mobil har gått paj igår. Så jag fick en låne tellefon och det var en lika dan som min tellefon.

Hoppas att den inte gå att laga för då kommer jag få en ny. Min mobil suger asså. Jag kan berätta vad som hände me den. Jag var i skolan och jag och min kompis skulle kolla på en vidio som vi hade gjort och då börjaden att sjorva och då slog jag av den. Sen slog jag på den för att titta om det hjälpte men det gjorde det inte. Då slog jag av den igen och då gick den inte att slå på . Den var full laddad till och med. Så då åkte vi in till Telia. Dom försökte att ladda den men det gick inte så då skulle då skicka in den på lagning. Hoja m jag saknar min modil även om den suger. Nu måste jag gå. Kommer blogga om en liten stund.




Hej dåå.


Med kärlek/ Lilla-Emmy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Holmberg - 14 december 2011 17:13

Heeej.!! Idag var det min sista dag på bolagsskolan. Jag bjöd min klass på kladdkaka, Vanilj glass och grädde. Alla i kassen fick ta med sig godis. Vi tittade på film,Som heter Dum Dummre. Den är jätte rolig. Alla i klassen skrattade och  då var de...

Av Emilia Holmberg - 13 december 2011 14:42

Heej.!! Idag i skolan så var det Luciatåg. Jag och tjejerna i 4an var me. Först fick vi inte vara me i Luciatåget. Sen så pratade min mamma med musik läraren och sa att vi skulle vara med. Så då fick vi de. Ingen utom 2 hade Lucia kläder. Men vi ...

Av Emilia Holmberg - 13 december 2011 14:42

Heej.!! Idag i skolan så var det Luciatåg. Jag och tjejerna i 4an var me. Först fick vi inte vara me i Luciatåget. Sen så pratade min mamma med musik läraren och sa att vi skulle vara med. Så då fick vi de. Ingen utom 2 hade Lucia kläder. Men vi ...

Av Emilia Holmberg - 12 december 2011 18:55

Heeej.!!   Jag har nyss kommit hem från träningen.  Det var jätte roligt idag.! Imon kommer jag och Linn, Moa´och Alice. Det kommer bli super roligt.! Och på Trorsdag blire dubbelpass för oss. Det kommer bli lite jobbigt. 2 timmar sträck h...

Av Emilia Holmberg - 11 december 2011 14:08

Heeej.!!   Förlåååååååååt att jag inte har bloggat. Men det är så att jag har varit sjuk. Jag hade feber, svullen i halsen. Förra Fredagen var jag på sovaparty hos min kompis. Det var i hennes stuga. Det var jätte roligt dära. När vi kom dit...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport tycker ni bäst om..
 Handboll
 Fotboll
 Innebandy
 Hockey
 Fridrott
 Ridning
 Gymnastik
 Skidor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards