Alla inlägg den 13 december 2011

Av Emilia Holmberg - 13 december 2011 14:42

Heej.!!

Idag i skolan så var det Luciatåg. Jag och tjejerna i 4an var me. Först fick vi inte vara me i Luciatåget. Sen så pratade min mamma med musik läraren och sa att vi skulle vara med.

Så då fick vi de. Ingen utom 2 hade Lucia kläder. Men vi fick låna en tomtemössa och glitter.

Vi sjöng mössens julafton. Det var super kul asså.  Idag ska jag nog på f-99 handbolls träning. Jag kanske inte kommer att gå för jag har en så jävligt träningsvärk i hela kroppen.:(

Idag ska jag och hälsa på min nya skola( Högalid). Jag ska börja dära på Torsdag. Imon ska jag bjuda  min klass på kladdkaka, vanijglass och vispgrädde. Vi ska titta film också så alla ska ta med sig godis och en drika. Vi ska titta på dum Dummare. Den är jätte rolig och bra, 

Ska dra nu..!

Hej då.!

Med kärlek/Lilla-Emmy 

Av Emilia Holmberg - 13 december 2011 14:42

Heej.!!

Idag i skolan så var det Luciatåg. Jag och tjejerna i 4an var me. Först fick vi inte vara me i Luciatåget. Sen så pratade min mamma med musik läraren och sa att vi skulle vara med.

Så då fick vi de. Ingen utom 2 hade Lucia kläder. Men vi fick låna en tomtemössa och glitter.

Vi sjöng mössens julafton. Det var super kul asså.  Idag ska jag nog på f-99 handbolls träning. Jag kanske inte kommer att gå för jag har en så jävligt träningsvärk i hela kroppen.:(

Idag ska jag och hälsa på min nya skola( Högalid). Jag ska börja dära på Torsdag. Imon ska jag bjuda  min klass på kladdkaka, vanijglass och vispgrädde. Vi ska titta film också så alla ska ta med sig godis och en drika. Vi ska titta på dum Dummare. Den är jätte rolig och bra, 

Ska dra nu..!

Hej då.!

Med kärlek/Lilla-Emmy 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport tycker ni bäst om..
 Handboll
 Fotboll
 Innebandy
 Hockey
 Fridrott
 Ridning
 Gymnastik
 Skidor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards